Claritate Fiscală Pentru Antreprenori
Nota produs - 0 review-uri
9030lei
-30%

Claritate Fiscală Pentru Antreprenori

Pret 9030lei

Acest ghid îndrumător te ajută să obții claritate fiscală și să-ți pui ordine în acte, fără să ai cunoștințe juridice, contabile sau fiscale…

Astfel să-ți desfășori activitatea fără frica controalelor și fără să riști amenzi de până la 100.000 lei conform noului Cod Fiscal.

Categorie
Nota produs - 0 review-uri

» EȘTI PROPRIETARUL UNEI AFACERI? «

CUM SĂ-ȚI PUI ACTELE ÎN ORDINE ȘI FIRMA LA ADĂPOST PENTRU A EVITA AMENZI DE PÂNĂ LA 100.000 LEI (*CONFORM NOILOR PREVEDERI) ÎN CAZUL UNUI CONTROL ANAF, ITM, MEDIU SAU DIN PARTEA ALTEI INSTITUȚII!

Acest ghid îndrumător te ajută să obții claritate fiscală și să-ți pui ordine în acte, fără să ai cunoștințe juridice, contabile sau fiscale…

În ultimii 5 ani, numărul bugetarilor a crescut cu 63.808 angajați (conform Ministerului Finanțelor), practic s-au mai angajat la stat toți oamenii dintr-un oraș precum Târgoviște.

Iar clasa politică nu se oprește să tot tragă pe noi, IMM-urile, susținerea acestui aparat bugetar supradimensionat, prin taxe mărite de la un an la altul și înăsprirea sancțiunilor!

Iar următorul pas este întețirea controalelor!

De aceea la Editura Gold am lansat în premieră în România, un ghid non-tehnică ce te ajută să ai o imagine clară asupra firmei pe care o conduci din punct de vedere fiscal, juridic și contabil.

Ghidul te ajută să înțelegi unele aspecte chiar mai bine decât contabilul tău și te poate scuti de amenzi care pot fi prevenite printr-o simplă informare.

Oprește-te câteva minute din vârtejul activităților zilnice și află…

Cum să te protejezi de
AMENZI de până la 100.000 de lei

De la ANAF, Autoritatea Națională pentru Protecția Mediului
și alte instituții care vor veni în control.

Ai nevoie doar:

  1. Să ai toate actele în ordine și declarațiile depuse la timp.
  2. Să stai informat cu privire la toate modificările fiscale. Doar astfel poți optimiza lucrurile din timp alături de contabilul tău, ca să nu plătești nici un leu în plus la Bugetul de Stat.

Este musai ca tu sau unul dintre angajații tăi să stea tot timpul informat și să țină actele la zi și în ordine, fiindcă de anul acesta…

Amenzile ANAF și ale celorlalte Instituții ale Statului, nu mai pot fi plătite jumătate din minim în termen de 15 zile

(persoanele juridice sunt obligate să plătească integral)

Așa că nu mai merită să mergi pe gheață subțire riscând amenzi ce pot periclita bunul mers al firmei tale sau chiar suspendarea activității…

Stai informat și obține claritate asupra cerințelor legislative -> Pune-ți ordine în acte -> Și fii stăpân pe situație atunci când ai control la firmă

Iar ghidul Claritate Fiscală pentru Antreprenori, este unealta perfectă care te ajută fără să plătești consultanță și fără să abuzezi de timpul contabilului tău, să afli:

  • Cum să optimizezi activitatea firmei ca să plătești cât mai puțini bani la Stat
  • Cum să ții în ordine actele pe care le emiți (bonuri, facturi, chitanțe, Z-uri, etc.)
  • Cum să ții în ordine actele pe care le primești de la furnizori (bonuri, facturi, etc.)
  • Cum să ții în ordine documentele generate de contabilitate (NIR-uri, declarații, balanțe, bilanțuri, etc.)
  • Cum să ții în ordine toate actele angajaților (contracte, anexe, medicina muncii, etc.)
  • Care sunt documentele firmei necesare în caz de control la sediu și la punctele de lucru (registru unic de control, constatatoare, avize, autorizații, contracte, etc.)
  • Cum să te prezinți exemplar la orice control din partea ANAF sau a oricărei Instituții a Statului (Poliția Economică, Antifraudă, ITM, DSV, DSP, Mediu, ANPC, etc). Ce vor să vadă, ce întrebări îți vor pune și cum să răspunzi.

Ghidul Claritate Fiscală pentru Antreprenori tratează într-un limbaj non-tehnic și ușor de înțeles, strict acele aspecte contabile, fiscale și legislative pe care o persoană juridică trebuie să le cunoască.

Dacă vrei să stai liniștit la următorul CONTROL

Și să funcționezi 100% legal

Pe lângă punerea în ordine a documentele contabile, ghidul Claritate Fiscală pentru Antreprenori te ajută și în…

Managementul avizelor și autorizațiilor de care ai nevoie ca să funcționezi legal:

  • Afli care este diferența dintre aviz și autorizație
  • Ce avize și autorizații ai nevoie în funcție de domeniul tău de activitate
  • Ce Instituții le emit
  • Ce documente sunt necesare în vederea obținerii acestor avize/autorizații și unde le depui
  • Cât costă și cât timp durează emiterea avizului/autorizației
  • Cât timp sunt valabile
  • Când este suficient avizul și când devine obligatorie autorizația
  • Ce poți face dacă nu obții avizul sau autorizația de care ai nevoie

Plus răspunsuri la multe alte întrebări care vor apărea pe parcursul activității!

Toate acestea în ghidul Claritate Fiscală pentru Antreprenori, îndrumătorul care nu trebuie să lipsească de pe biroul nici unui antreprenor sau soloprenor. Te ajută să fii tot timpul pregătit în cazul unui control!

MODURI ÎN CARE TE AJUTĂ GHIDUL
CLARITATE FISCALĂ PENTRU ANTREPRENORI

(EDIȚIA FEBRUARIE 2024 – 348 PAGINI)

#1 Ghidul te ajută să obții claritate în acte și să pui în ordine lucrurile care ard:

  • CELE 7 DOCUMENTE obligatorii în cazul unui control ANAF, Antifraudă sau Poliția Economică.
  • CE DOCUMENTE ȘI BONURI trebuie să păstrezi pentru a evita o amendă de la MEDIU (ANPM).
  • CE TIP DE DOCUMENTE îți vor fi verificate de ANAF in cazul unui control de fond și pentru cât timp ești obligat să le păstrezi.
  • CE AVIZE, AUTORIZAȚII ȘI CONTRACTE trebuie să ai la sediu (sau la punctul de lucru), a căror lipsă poate atrage suspendarea activității.
  • DE CE TREBUIE SĂ DISPUI în cazul unui control ISU.
  • CE ACTE ȘI CE RAPOARTE ANUALE TREBUIE SĂ AI în cazul unui control ANPM (Mediu) – instituția cu cele mai mari amenzi, care ajung și până la 100.000 lei.

(lista continuă)

#2. Ghidul te ajută să optimizezi afacerea:

  • Cum să plătești doar 1% impozit pe venit în loc de 3%.
  • Cum se calculează impozitul pe profit.
  • Când este mai profitabil să plătești impozit pe venit și când impozit pe profit.
  • Ce să verifici în documentele contabile ca să te asiguri că nu plătești bani în plus către Bugetul de Stat.
  • De ce să externalizezi serviciile de contabilitate și cum transferi responsabilitatea unor posibile amenzi către firma prestatoare.
  • Ce este TVA-ul și care sunt metodele 100% legale ca să micșorezi cât de mult posibil suma de TVA datorată Statului.
  • Cum eviți să plătești TVA și taxe la Stat pe facturile neîncasate
  • Ce sunt dividendele si cât plătești către Stat atunci când scoți bani din propria firmă.
  • Ce sunt balanța și bilanțul și de ce sunt indicatori importanți pentru firma ta.
  • Cum se calculează profitul contabil pentru a avea o firmă atractivă pentru investitori și eligibilă pentru a obține leasing-uri, credite bancare, granturi sau fonduri europene.

(lista continuă în carte)

# 3. Ghidul te ajută să înființezi prima ta afacere… dacă ești la început de drum:

  • Cum să-ți înființezi singur SRL-ul, economisind astfel până la 600 lei.
  • Cele 3 variante pentru stabilirea sediului firmei (în cazul în care stai la bloc și nu poți obține acordul vecinilor, mai ai două variante).
  • Ce domenii de activitate necesită avize sau autorizații de la Instituțiile Statului și cum să le obții: PRIMĂRIE, ISU (Inspectoratul pentru Situații de Urgență), DSV (Direcția Sanitară Veterinară), DSP (Direcția de Sănătate Publică), ANPM (Agenția Națională pentru Protecția Mediului)
  • Ce taxe plătești pentru un salariat și ce avantaje ai dacă angajezi minim unul.
  • Când și unde se plătesc taxele către Bugetul de Stat și ce se întâmplă dacă întârzii plata acestora sau nu le achiți deloc.
  • De ce este important registrul de casă și cum te poate ajuta să eviți intrarea în incapacitate de plată.
  • Cum procedezi atunci când societatea ta nu mai are activitate? Când se recomandată suspendarea activității și când închiderea directă a societății?

(lista continuă în carte)

Nu aștepta un control inevitabil din partea ANAF, ITM, ANPC, DSV, DSP sau a oricărei alte Instituții ca să-ți pui actele în ordine!

Mai ales acum când ai la dispoziție ghidul pentru o firmă perfectă în acte și 

DOUĂ SERVICII pe care le oferim GRATUIT celor ce achiziționează ghidul până la 1 Aprilie 2024

suport personalizat

#1: Suport PERSONALIZAT

Tu sau oricine din echipa ta ne poate adresa întrebări (prin email) legate de fiscalitate, legislație, contabilitate sau orice altă informație din ghid.

Primiți răspunsuri de la echipa de coautori ai ghidului CLARITATE FISCALĂ PENTRU ANTREPRENORI formată din juriști, contabili și economiști cu cel puțin 5 ani experiență!

actualizari 24 luni

#2: ACTUALIZĂRILE GHIDULUI

Politicul din țara noastră pare că nu se oprește cu modificările codului fiscal.

Dacă nu vrei să rămâi pe dinafară și să plătești amenzi sau bani în plus pentru că n-ai știut, atunci stai informat.

Primești gratuit (pe email) ACTUALIZĂRILE ghidului CLARITATE FISCALĂ PENTRU ANTREPRENORI până la 23 Martie 2026 inclusiv.

COORDONATOR PROIECT

matei horia autor

Ec. Matei Horia – Editor & Antreprenor

Absolvent al Facultății „Economia Comerțului” în cadrul Universității Lucian Blaga din Sibiu.

Absolvent Master „Administrarea Afacerilor” în cadrul Universității Româno-Germane din Sibiu.

Ca antreprenor și administrator al unui grup de firme cu peste 30 de angajați, știu ce înseamnă 25 ale lunii când am de plată salarii, impozit, TVA, CAS-uri și CASS-uri, facturi la utilități și toate cheltuielile generate indiferent dacă am avut sau nu o lună bună.

Ar dura luni să mă recuperez după o amendă consistentă, iar suspendarea activității m-ar putea costa afacerea.

De aceea, alături de o echipă de profesioniști formată din cei mai buni juriști, experți contabili și avocați cu care am lucrat în ultimii 12 ani, am luat decizia să ajutăm antreprenorii români printr-un ghid non-tehnic pe înțelesul lor, din care să obțină claritate și ordine în actele afacerilor pe care le dețin.

ÎN AFACERI, CÂT ȘI ÎN VIAȚĂ „N-AM ȘTIUT” NU ESTE O SCUZĂ, ESTE UN SEMN DE IMATURITATE”

Iar când ai un control la firmă, să spui n-am știut nu te ajută să scapi de amendă! Așadar…

ÎȚI GARANTĂM CĂ VEI FI 100% SATISFĂCUT

Ghidul CLARITATE FISCALĂ PENTRU ANTREPRENORI te pregătește în cazul unui control ANAF ANPM ITM DSV DSP ISU și te ajută să obții claritate în documentele firmei tale, chiar dacă nu ai cunoștințe fiscale, juridice sau contabile.

Oferta de astăzi include un discount de 30% și două cadouri:

1. Primești toate ACTUALIZĂRILE ghidului până la 25 Martie 2026.

2. Primești SUPORT PERSONALIZAT de la echipa de coautori.

Cu toate acestea…

Dacă nu ești super încântat de informațiile pe care le primești, solicită restituirea banilor printr-un email la office@edituragold.ro. Editura îți va înapoia toți banii în aprox. 2 zile lucrătoare (fără să-ți ceară explicații).

Apasă butonul de comanda, introdu datele de livrare, iar în max. 48 de ore lucrătoare vei avea ghidul.

Mockupuri bonusuri CLARITATE PENTRU ANTREPRENORI 300 03
Vezi descrierea completa

Acest produs a primit 0 review-uri

Nota 0.0 din 5 stele
0
0
0
0
0

Spune-ti opinia si acorda o nota

Ai comandat acest produs ? Poti fi primul care isi spune opinia si acorda o nota.